Thursday, January 7, 2010

Սահադաշտ ու քոլեջ

Ես էսօր գնացել եմ սահադաշտ առավոտը (առաջին անգամ) պապայիս, մամայիս և քույրիկիս հետ: Եվ էնտեղ` սահադաշտում, ես չմուշկով սահում էի:


Հետո գնացինք իմ քոլեջ, որտեղ մենք դաս էինք անում: Առաջինը հայերեն էինք սովորել, հայերենում սովորել ենք մենք երգել "Զանգակները": Հետո ռուսերենը եկավ, առաջինը ասեց թվերը` օրինակ ա, բ, դ, օ, ա, տ, պ... Հետո մենք իրա հետ` դասատուի հետ, սնեգավիչոկ սարքեցինք` ձնեմարդ էլի, այլ ոչ թե սնեգավիչոկ... ձնեմարդ սարքեցինք, հետո նոր մենք բոլորս մեր սնեգավիչոկները ունեինք և ես իմը բերեցի... իմը կլո~ն էր, ծաղրածու ձնեմարդ էր:

Հետո, երբ վերջացավ դասը, մենք էկանք տու~ն, օրինակ խաղերով զբաղվեցինք մամայի հե~տ, չէ՞ մամ (?!)... Հետո նայեցի առաջինը "Բարի գիշերը", հետո "Մառսուպիլամին" և էկա պարկեցի, քնեցի... պարկեցի, որ քնեմ, բայց հիմա բլոգս ասեցի ... պակա... և մի հատ էլ ուլիբչկա դիր մամ!!! :)


2 comments:

  1. "Մառսուպիլամին" ինչա, ինձ ներեք անգրագետիս....?

    ReplyDelete
  2. Mul`tik :) tenc kendaniner en eeerkar pocherov... :)

    http://www.bedeo.fr/var/bedeo/storage/images/bd_gallery/les-animaux-de-la-bande-dessinee/le-marsupilami/1905019-1-fre-FR/Le-Marsupilami.jpg

    Haziv em sovorel anunn asel :D

    ReplyDelete