Thursday, March 5, 2009

Այսօր մանկապարտեզում

Առավոտյան արթնացա և գնացի մեծ սենյակ` մուլտ նայելու: Հետո մայրիկս եկավ, հագնվեցի և գնացինք մանկապարտեզ: Մանկապարտեզում սկզբից լեգոներով խաղացինք, հետո Հասմիկ Ռաֆայելովնան գիրք էր կարդում: Հետո եկան, ասեցին մարզանքի ենք գնում ու Հասմիկ Ռաֆայելովնան ասաց, որ խաղալիքները հավաքենք: Ես ասեցի "հավաքել ենք", Հասմիկ Ռաֆայելովնան ասեց "ապրես": Շարք կանգնեցինք, գնացինք մարզանք անելու, հետո գնացինք վերև, լվացվեցինք, գնացինք ճաշարան, կերանք ձու, կարագ ու հաց ու պանիր, հետո բարձրացանք վերև և նորից ասեցինք "Իմ տատիկը" ոտանավորը:

"Իմ տատին ծերացել է,
մեջքը թեքվել է այնքան,
ես ասում եմ տատիկին.
"Մի մտածիր տատիկ ջան,
կմեծանամ ես շուտով եվ օդաչու կլինեմ,
ուր գնում ես դու ոտքով ինքնաթիռով կտանեմ:""



"Կապույտ գլխով, կանաչ ոտքով
ես ծաղիկ եմ անուշ հոտով,
թեև տունկս փոքրիկ
ցած արոտներում միշտ թակացած,
երբ է փունջս երբե մի զարդ,
տեսնում է ամեն մի մարդ,
ես եմ սիրուն գարնան գուշակ,
իմ անունը Մանուշակ"


Հերիքա, գնամ հիմա մուլտիկ նայեմ...

Ու այսօր ինձ պապաս էր վերցրել մանկապարտեզից, ես ուրախացա :)

No comments:

Post a Comment