Wednesday, March 4, 2009

Ես...

Բարև ձեզ, ես Լևոնն եմ:
Ես 4 տարեկան եմ, բայց շուտով 5 կդառնամ: Ես ունեմ քույրիկ, անունը` Մանե: Մանեն 2 տարեկան է: Նա միշտ ինձ հետ խաղում է, մենք ընկերներ ենք: Մանեն էլ շուտով 4 տարեկան կդառնա:





Ես սիրում եմ մանկապարտեզ գնալ: Ես այնտեղ շատ ընկերուհիներ ունեմ` Մոնիկան, Սոնան, Մարիամիկը, Մարիաննան: Խմբում 4 տղա կա` ես, Հարութը, Սևակը, մեկ էլ Արմենը: Ես ավելի շատ աղջիկների հետ եմ խաղում` Մոնիկայի ու Կառչկայի: Խաղում ենք լեգոներով. սարքում ենք տարբեր ձևերի տներ, նվերներ, գեղեցիկ տորթեր տարբեր գույների` կապույտ, կանաչ, վարդագույն ու շագանակագույն, գազարագույն...

Հիշեցի այս ոտանավորը.

"Ես փաթիլ եմ, մի թիթեռ,
Ամպից իջա այս գիշեր,
Թևեր ունեմ ես սպիտակ,
Երեխանե'ր, ձեռք չտա'ք,
Թե ձեռքերը ինձ դիպչեն,
Թևիկներս կհալչեն:"

Այս ձմեռվա ոտանավորը նվիրում եմ ձեզ :)

1 comment:

  1. Հրաշք բալիկներ եք: Հաջողություններ եմ մաղթում…

    ReplyDelete