Wednesday, March 4, 2009

Ուղղակի այսօր...

Այսօր ինձ մանկապարտեզից էլի տատիկս վերցրեց Մանեի ու պապիկի հետ: Հետո, ճանապարհին կանգնեցինք, ես ու Մանեն մնացինք պապիկի հետ մեքենայում, իսկ տատիկը գնաց ինչ-որ կոշիկ առավ չգիտեմ ում համար ու եկավ: Եկանք տուն, Մանեի հետ խաղացինք, բայց Մանեն այսօր ինձ հետ ինչ-որ ուրիշ ձև էր խաղում:

Երեկոյան մայրիկս աշխատանքից տուն եկավ, պոնչիկ էր բերել... Ես պոնչիկ շատ եմ սիրում: Մանեի հետ կերանք, մի քիչ էլ թափեցինք, հետո գնացինք խաղալիքները հավաքելու, որ մայրիկի հետ "մալադեց"-ը խաղանք: Խաղացինք, այսօր էլի ես էի անընդհատ հաղթում ու շատ "մալադեց"-արևներ հավաքեցի :)


Սա հենց այդ խաղի նկարն է :)










Բայց հետո հոգնեցինք, որոշեցինք ուրիշ ինչ-որ բան խաղալ, եկանք խաղալիքների սենյակ, բայց չկարողացանք որոշել ինչ անենք ու նստեցինք, սկսեցինք սա գրել...

Արդեն ուշ է, շուտով պիտի քնենք, դրա համար գնանք մի քիչ էլ խաղանք, որ հետո "Բարի գիշերը" նայենք... "Բարի գիշեր" երկու հատ է լինում, մենք երկուսն էլ նայում ենք :)

Դե բարի գիշեր...

No comments:

Post a Comment