Monday, June 15, 2009

Մուլտիկներ

Ես շատ եմ սիրում մուլտիկներ նայել: Ամբողջ օրը նայում եմ օրինակ Բիգիմոտ Խիպպոն.

Սա էլ եմ սիրում, բայց անունը մոռացել եմ.
Էս մեկի անունն էլ եմ մոռացել.
Սա Սամսամն է:
Սամսամը շատ լավն է, բայց Պլախոյ Սոն-ը վատն է, գժվացնում է բոլորին: Սամսամը գիտի, որ իր պահարանում Պլախոյ Սոնն է ու սենյակը թեքված է: Սամսամը ներքևն է պարկած, Միշկա Տեդդին էլ, բայց գիտի, որ Պլախոյ Սոնն է: Հետո ինքը դուրս է գալիս... սենց բացում է դուռը, դուրս է գալիս, արագ վազում է ու իր սենյակը կլորվում է: Բայց մուլտիկը բարի մուլտիկ է!

Սա Դոռան է.


Սա էլ Նոդին է: Նոդին լավն է, որովհետև ինքը լավն է ու չար չի:
Բոլոր իմ սիրած մուլտիկները 10-ով են` Tiji-ով!

3 comments:

  1. haha, es el em multikner sirum :)))))))

    ReplyDelete
  2. Ես էս մուլտերը չգիտեմ (Տաթևը դեռ էս փուլին չի հասել, LOL), բայց Լևոնի մեկնաբանությամբ ուղղակի ֆանտաստիկայա, պետքա նայել!

    ReplyDelete
  3. Բարև Լևոն ջան :)
    Ես էլ եմ մուլտեր շատ սիրում! Բայց քո սիրած մուլտերից մենակ Դոռայի մուլտն եմ նայել: Ես էլ "Tom & Jerry" եմ սիրում, "Madagaskar"-ը ու "Spangebob"-ը! "Spangebob" նայում ես?

    ReplyDelete